Oct 13, 2008

Datuk Shah Rukh Khan...

By Nash   Posted at  10:53 PM   Celebrities No comments


PELAKON Bollywood, Shah Rukh Khan (gambar) merupakan antara penerima Darjah Mulia Seri Melaka (DMSM) sempena hari jadi Yang Dipertua Negeri, Tun Mohd. Khalil Yaakob ke-70, hari ini.

Shah Rukh Khan dapat 'Datuk'??....Hmmm.. nak tergelak aku pon ada masa aku dapat tahu. Apela motif diorang bagi 'Datuk' dekat mamat ni...aku dulu der gakla minat tengok dia berlakon, dan sememang dia bagus dalam lakonan terutamanya di pentas Bollywood, dan banyak merangkul anugerah, tapi aku tak paham kenapa Malaysia or dalam kata lain negeri Melaka pegi bagi 'Datuk' kat dia...kalau England tuh, nak bagi title 'Sir' tuh pun bukan leh main bagi sebarangan, tapi kat Malaysia sekarang ni, dah jadi trend, lebih-lebih lagi atlit, kalau menang peringkat antarabangsa, 'Datuk' tuh leh kira dalam tangan dahla... tapi ok lagila kalau rakyat Malaysia ker, or der kaitan dengan Malaysia ker, ni tak, bagi aku ramai lagi artis dekat Malaysia ni deserve more the title than Shah Rukh Khan, at least kita appreciate diorang punya usaha untuk memartabatkan industri perfileman Melayu. Kalau setakat naik menaikkan nama Malaysia, aku rasa banyak lagi cara lain selain dari bagi title 'Datuk' kepada orang luar.. aku rasa diorang pun tak heran sangat dengan title Datuk ni, hahaha...tapi siapala aku kan, bukan kuasa aku yang bagi gelaran tu, sekarang dah jadi isu...pandai-pandaila menjawab...(^__^)



Marilah Memartabatkan Industri Perfileman Melayu...;p


About the Author

Hmm...I not really expert in describing about myself, why don't u tell me...(^__^).
View all posts by: Nash

0 comments:

Back to top ↑
Connect with Us

    Demi Masa..


    Powered By Nash
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Followers

    About Me

    My Photo
    Nash
    Hmm...I not really expert in describing about myself, why don't u tell me...(^__^)
    View my complete profile

    Chatbox

    Advertisement

    Live Traffic Feed

    Music

    Happy-o-Meter!!!

    Value

What they says

Nothing much regarding this blog, just to fulfill my free time rather than sit doing nothing in front of my pc. So feel free to look around and leave comments or whatever that come across inside your mind.

Cheers!!(^__^)
© 2013 My Official Blog. WP Mythemeshop Converted by BloggerTheme9
Blogger templates. | Distributed by Rocking Templates Proudly Powered by Blogger.