Dec 12, 2011

Penampakan Hantu di Kampung Mengkarak, Bera, Pahang

By Nash   Posted at  10:32 AM   scary No comments

Mengikut kenyataan dari blog tersebut, gambar ini diambil di Kampung Mengkarak, Bera, Pahang. Berdasarkan kenyataan pengirim, semasa gambar diambil, wanita serba putih itu tiada di situ. Berikut ayat pengirim tersebut :

Koi dapat gambo ni dari seorang rodong Kampong koi di dalam daeroh Bera ni,dia ckp semasa gambo ni ditangkap mmg takde pun perempuan/kanak2 baju putih tu sdg berjalan kat situ,masa tu dah nak senja,budak kecik yg cangkung tu demam pada malam tu..wallahualam..perhatikan kaki nye seperti tak jijak ke bumi..aokme nilaikan lah..wallahualam.


Tidak kelihatan kaki wanita tersebut


Sumber

About the Author

Hmm...I not really expert in describing about myself, why don't u tell me...(^__^).
View all posts by: Nash

0 comments:

Back to top ↑
Connect with Us

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Followers

    About Me

    My Photo
    Nash
    Hmm...I not really expert in describing about myself, why don't u tell me...(^__^)
    View my complete profile

    Chatbox

    Advertisement

    Live Traffic Feed

    Happy-o-Meter!!!

    Value

What they says

Nothing much regarding this blog, just to fulfill my free time rather than sit doing nothing in front of my pc. So feel free to look around and leave comments or whatever that come across inside your mind.

Cheers!!(^__^)
© 2013 My Official Blog. WP Mythemeshop Converted by BloggerTheme9
Blogger templates. | Distributed by Rocking Templates Proudly Powered by Blogger.